Heart attack

Denna låt spelas medans jag skriver. Demi Lovatos nya och hjälp så bra.

Onsdag och skolan har kört i gång på riktigt igen efter lovet. Imorgon är det torsdag och sen är det fredag, veckan började ju nyss.
Idag är det jag som står för maten och jag ska bjuda på bacon och pastasallad. Efter det är det meningen att jag ska hinna plugga, se ett avsnitt av Pillars of the Earth och måla mina naglar. Som tur är kan jag måla naglarna samtidigt som jag ser på pote.
Ska plugga till ett prov jag har i morgon. Har för en gång skull sedan tvåan började faktiskt pluggat ganska mycket på ett prov. Vet inte alls om jag är förberedd eller inte men jag har gett det ett försök.

Kommentera

