Torsdagar

Av nån anledning så gillar jag torsdagar väldigt mycket. Är ju konstigt för att det är också min längsta dag! Börjar åtta och slutar halv fem men ändå lyckas jag komma hem med ett leende på läpparna!
Idag har varit en riktigt bra torsdag! Började med gym tills jag skakade i benen och efter det drack jag min allra första proteinshake! Sen hade jag prov och det gick över förväntan! Så himla chockad, satt bara och skrev haha. Lunch och idrott är väl inte roligare än det kan bli och sen var det dags för tyska som alltid kan få vilken dag som helst att bli bra. Idag skulle vi presentera oss själva på 90 sek och utan att stanna. När jag var klar så sa Jocke att jag nog var den som tänkt på grammatik och jag tänkte YES! Men sen slog det mig att jag inte hade tänkt grammatik alls!!!!!! Det betyder ju att det kom av sig själv och det får mig att vilja skrika av glädje! Extra matte på det och min mattelärare tror fortfarande att jag en dag kommer sluta som matte lärare själv, jag är inte like säker…

Nu ska jag fira, att provet gick så bra, att grammatiken sitter bättre än jag trodde och att jag inte kommer kunna gå ordentligt i morgon – SIMS

Kommentera

