Born to get older

The album releases 2013 has begun. Idag lyssnade jag för första gången igenom Ulrik Munthers nya album och jag älskar honom fortfarande. I år är verkligen musikens år! Väldigt många av banden/artisterna jag gillar släpper nytt i år och det gör ju mig allt annat än ledsen! Ulrik, Demi, Fall out boy, 30 seconds to mars.. ja det är säkert fler! Så himla roligt! Det betyder att jag kommer fylla på mina spellistor ganska rejält! Det är alltid kul med nya musik i lurarna!

Hade ett skitbra konditionspass idag, så himla roligt! Och det har faktiskt gått riktigt bra på min utmaning! Visst är det krångligt att vara tyst och speciellt när folk pratar med en! Familjen har retats och ropat efter mig så jag är tvungen att gå dit och sagt något fånigt som ”glöm inte att ta på dig skorna när du går ut” och klasskamraterna frågade många gånger vad jag hade på min tröja. Svårast var nog matten då jag behövde hjälp! Hur förklarar man med handviftningar, leenden och huvudnickningar att man fick fel svar och att jag gjorde som man skulle men ändå blev det fel? Jag gav upp istället för att be om hjälp.. Det var enklare så.

Ikväll ska jag försöka vistas kring så få människor som möjligt, ska låsa in mig i min lägenhet och spela sims!

Imorgon,om vädret är fint, ska jag nog ge mig ut på en fotopromenad. Jag, min kamera och mitt stativ för en gång skull kanske? På kvällen sa jag vara barnvakt!

Kommentera

