Vad gör ni en sån här fin söndag? Jag kom hem för ungefär två timmar sedan och sen dess har jag hunnit diska, plocka undan, ätit lunch och sett ett avsnitt av Ledgend of the seeker. Spännande.
Nu funderar jag på om det är dags att läsa lite i min engelskabok som ska läsas ut nästa vecka. Har inte börjat än och är inte så pepp på att börja heller…

Igår var jag barnvakt åt min tre kusiner! Väldigt mysigt! Så när jag skulle åka hem idag så sa jag det till Ella (den minsta) och det ett stort ”neeeeeej” till svar. Så himla söt ska ni veta.
Ska försöka ta mig på en fotopromenad i dag, det är ju fint väder och så men tror jag ska vänta tills solen inte är lika högt på himlen! Det blir så svårt att ställa in kameran om det är jätteljust ute!

_MG_6255
_MG_6263
Två bilder då jag, mamma och mormor to en prommenad för några veckor sen.

Kommentera

