Up in the air

Det som spelas hemma hos mig idag är 30 seconds to mars nya singel. Den är så himla bra att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig. Något annat som får mig att inte riktigt veta hur jag ska agera är att jag idag tog tag i att skriva ut One Direction biljetterna!!!!!!! (kräver hundra utropstecken) Satt seriöst och försökte hålla mig från att inte hyperventilera, skrika och hoppa runt som en jädra studsboll när jag hade dem i handen. Gud hur i hela friden ska det gå på konserten..

Nu har jag precis landat. Gick till gymmet efter skolan för att jag var dum nog att sova hela morgonen i stället för att ta mig dit då. Skönt som satan var det, gick hem åt mat och han knappt äta upp innan jag, Måns och pappa slängde oss in i bilden för att åka och handla. Handlat och packat upp varorna nu och nu ska jag bara slå in en födelsedagspresent till min mamma som fyller år imorgon sen ska jag complete dö i min soffa framför Arrow. Guuud produktiva Ylvis känns det som.

För att dela med mig av skönheten: http://www.iheartradio.com/iplaylist/artist/531380/

Kommentera

