Kamerasug

Har nyss målat naglarna för första gången sedan fredag, lyssnar på Les mis soundtracket och gråter lite, suktar efter en ny kameran, tittar på stipendier, ska snart titta på kameror och har huvudvärk.
Just nu spelas nog den soligaste låten på hela soundtracket och jag försöker att inte se scenen framför mig.
Gud är så sjukt sugen på en ny kamera! Såg att Canon släpper Canon EOS 700D idag. Det ä en lite bättre version än min kamera och bara för 8000kr så det kändes inte så farligt! Vill så gärna ha en ny, det kanske skulle ge mig lite inspiration till att fota. Men just nu finns det inga pengar till det, så är det när mna fyller 18 och förväntas ta körkort..

Idag åkte jag hem innan sista lektionen. Hade så förbannat ont i huvudet, har fortfarande ont men tvingar mig själv att sitta och dreggla efter kameror och tillbehör. Har faktiskt gjort lite nytta, läst längta kapitlet i min bok(kändes det som). Boken, Animal Farm, är verkligen inget för mig och måste typ pause efter varje stycke för att samla mental styrka för att fortsätta. Men i morgon ska jag nog få förstå boken lite bättre.

Nu: Till dregglande

Kommentera

