Singing the song of angry men

Hej på er! Tänka sig, det blev inget pass på gymmet. När vi sett klart filmen så var klockan halv fem och jag visste att mamma hade bokat bord. Så tänkte ta mitt konditionspass i morgon. Det som är bättre med att göra det på lördagar är att jag kan gå ned i träningskläderna+gympadojjor och bara behöva ta med mig skor, vattenflaska och mobilarmssakhållarmojs. DEt blir en lätt packning än då jag går dit efter skolan och måste ha med mig alla kläder, plus det som redan finns i skolväskan!

Idag ska vi hylla mina klasskamrater som är vääärldens finaste! Idag så skulle några av oss gå hem till Åse och se en film efter skolan. Innan det åkte vi buss ned till ica Maxi och köpte glass, åkte tillbaka, hämtade våra väskor och Matilda och sen gick vi. Vi såg på film och åt popcorn, väldigt fint ska ni veta.

Nu ska jag, mamma och pappa snart gå och äta. Vi har bokat bord på Spjutegården, har aldrig ätit där så det ska bli spännande!

Ikväll ska jag redigera bilder, jag lovar! Har precis laddat in dem på datorn! Problemet är bara att jag väldigt gärna vill spela sims med, men sims finns det alltid tid för.

Kommentera

