This is home

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööör. Så, då fick ni en liten uppiggande sång för er som ni kommer ha på hjärnan hela dagen! Det var så lite så!
Idag är det äntligen fredag! Som vi längtat! Idag efter skolan ska jag och några till se en film och efter det tänkte jag ta ett svettigt konditionspass på gymmet. Kör ett sånt i veckan numera och gud mina benhinnor vill döda mig.
På lördag ska jag på partaj, eller rättare sagt födelsedagsmiddag för Elin. Hon bjuder väl som vanligt på surprise surprise.. Vi kan väl också fira att på lördag är det 46 dagar kvar till One Direction Konserten (skrik).

Ikväll ska jag nog redigera igenom de bilder som finns på min kamera så att jag har något att blogga, för nuhar jag bara ord, om en det.

Kommentera

