20130324-102432.jpg 20130324-102456.jpg
20130324-102504.jpg 20130324-102946.jpg
20130324-102612.jpg
20130324-102619.jpg

Men vecka i sex små instagrambilder.
Den började med att 30 Seconds to mars släppte ny singel och jag blev så pepp så att jag till och med skrev ut biljetterna till One direction.
Sen hade vi torasdagsfika med klassen och när jag kom hem på fredagen fick jag blommor av mamma.
Samma kväll så åt jag, mamma och pappa en väldig god middag på Spjutegården och i går så fick vi en fin efterrätt hos Elin.

Igår vankades det födelsedagsmiddag i häggdånger. Elin fyllde år i februari och nu bjöd hon på en lite sen födelsedagsmiddag. Det gjorde ju inget. Det hade nästan gått och blivit en tradition att åka dit nu, så vi kallar den årlig. Det bjöds på tacos och pannacotta med surprise surprise i botten och självklart en massa prat och skratt. Det var väldigt trevligt! Fick lära mig att man inte säger att man spelar på ett nintendo utan att man säger att man spelar på ett DS och så fick jag lära mig att vi alla har våra besattheter. Vi alla hade något vi kunde börja gråta över och som fick oss att skrika utan anledning.

Nu ska jag ta tag i dagen.

Kommentera

