Lyckorus

Igår, vid elva, ringde Gina och hoppades att hon väckte mig. Det gjorde hon inte men hon hade ändå bra nyheter. Hon sa nämligen att hon hade bestämt sig för att hon inte klarade sig utan mig i Klimpfjäll. Vänta va, så jag ska till klimpfjäll? SÅ JAG SKA TILL KLIMPFJÄLL?! Där låg jag och inte visste hur jag skulle uttrycka min lycka. När vi la på så skrek jag rakt ut.Jag hade tänkt att berätta för ma/pa i morgon men kunde inte hålla mig utan sprang in, gråtandes, och berättade för pappa. Jag har verkligen tyckt det varit tråkigt att jag inte skulle åka upp nu i påsk och nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Har ju inte hunnit längta något och nu kommer allt på en gång!
JAG SKA TILL KLIMPFJÄLL PÅ TORSDAG!!!!!!!!!!!!!!!

Blev så himla glad att jag blev pigg som ett spädbarn efter eftermiddagsluren. Tror ni jag kunde somna i går? Nej, låg vaken rätt länge och log för mig själv, planerade vad jag skulle packa, köpa till Hugo, hur den nya dagboken skulle se ut och vad jag skulle ha på mig när jag åker.
Vi den här tiden brukar min lista vara färdig sedan länge och jag brukar nog redan ha packat fram väskan och lagt ned sängkläder typ. Nu är inget klart!
Gud, jag längtar så himla mycket och jag är så himla lycklig.

Kommentera

