En bukett

_MG_6657

Det här det sista ni får av mig på ett tag. Tänkte att bloggen skulle få stå på hyllan och samla damm medan jag åker och lever loppan i Klimpfjäll i några dagar. Allt är klart nu, jag har packat allt och tror inte jag har glömt något.. magiskt.
Om ni vill hålla lite koll på vad jag gör så kan ni ju följa mig på instagram (YlvaMinnie heter jag där)! Där kommer jag nog uppdatera lite magiska bilder på världens finaste plats!

Så ni får ha en trevlig påsk! Men massor av god mat, godis och trevlig sällskap, ingen av er hade väl tänkt sitta och trycka framför datorn? I så fall beordrar jag er att gå ut!

2 thoughts on “En bukett

  1. Klara skriver:

    Hej! Tittade in din blogg för några dagar sedan och kikade runt lite. Upptäckte länken fotoutrustning där du visade upp all din kamerautrustning. Nu till min fråga, kamera objektivet Canon EF 50mm f/1.8 är det ett objektiv du rekommenderar och vad använder du den mest till?

    • ylvaminnie skriver:

      Oja jag rekommenderar EF 50mm det är underbart! Använder det mest av mina objektiv och är underbart till porträtt! Jag använder det till att fota det mesta då jag är en sucker för kort skärpedjup! Kul att du hittade min blogg, kram!

Kommentera

