Borta bra men hemma bäst

Är det verkligen alltid så? Visst visst, det är skönt att komma hem men att vara borta har ju sin charm..
Som ni förstår är jag hemkommen från ursköna Klimpfjäll och jag saknar redan fjäll luften. Jag trivs så himla bra där uppe, med fjällen utanför dörren och med min bästa andra familj. Vi har haft det bra, mer än bra, som alltid. Det har varit fyra jäkligt slappa dagar med god mat, trevligt sällskap, min andra hälft, Pretty little liars, skoter körning, våfflor och det som nog uppskattas mest: fjällluft.
Visst brukar jag längta hem till min egen säng och visst är det lite jobbigt att vara omkring människor hela tiden men oj så jag redan längtar tillbaka. Kommer dock behöva vara ensam i minst 48 timmar för att agera normalt igen..
Har fotat otroligt lite denna gång, har tagit mindre än hundra bilder som jag tänkte gå igenom och redigera nu. Känner hur makalöst trött jag är även fast jag mest bara suttit i en bil halva dagen.

Imorgon ska jag och Gina åka till IKEA och fönstershoppa till hennes (vår) nya lägenhet. Vi ska nog även in på birsta och titta i affärer och tror vi båda har något smaskigt spel på inköpslistan: Sims 3 Universitetliv.
Ja, i morgon fyller ju Hugo år också.

Nu: Redigera bilder och sen sova som aldrig förr.

Kommentera

