Redigering av bilder

_MG_6754

Nu har jag redigerad igenom bilderna från Klimpfjäll och jag kan med stolthet säga att jag har utvecklats sedan förra året. Jag minns så himla tydligt att när jag kom hem i från Klimfjäll förra året så var jag så sjukt besviken på mig själv! De flesta bilder var fel fokuserade och bara allmänt blä. Men i år är jag inte besviken. Visst hade jag kunnat kolla linsen innan för att slippa alla fläckat på bilderna, men de går ju att redigera bort. I år har jag inte bara redigerat ett fåtal bilder, jag har redigerat ihop tre inlägg! Det är jag väldigt förvånad över eftersom att jag inte ens tog 100 bilder när jag var där. Jag kanske var med noggrann i år, höll koll på vad jag fotade, funderade i sökaren innan jag tog bilden? Vem vet.

Kommentera

