Godmorgon

Godmorgon på er. Idag är jag trött, skulle lätt kunna lägga mig i sängen och sova några timmar till. På ett sätt får jag tacka dagsljuset som hindrar mig från att göra det.
Nu är påsklovet slut och det är dags att bege sig tillbaka till skolan. Ska inte säga att jag är speciellt pepp. Men det är i alla fall sista svängen innan sommarlovet! Så något får vi väl vara glada över.
Jag undrar lite hur det här sommarlovet kommer bli. I vanliga fall så brukar sommarlovet inte vara nån höjdare pga ingen skola, men nu när jag inte är lika inlove i skolan länge.. vad blir sommarlovet då? Det kan bli spännande. Det blir mitt första sommarlov som skoltrött!

Nu ska jag fortsätta äta frukost och sen göra mig i ordning för skolan. Idag ska jag kolla ifall vägen är bar nog för att kunna börja cykla, hoppas hoppas hoppas.

Kommentera

