Mitt silverland

_MG_6716
_MG_6717
_MG_6721
_MG_6725
_MG_6726
_MG_6729
_MG_6730
_MG_6749
_MG_6754
_MG_6758 _MG_6761

Det här är vad jag kallar paradis. Första gången vi åkte över detta fjäll körde jag väldigt sakta och var helt förbluffat över hur något kan vara så vackert!
Detta var sista dagen och vi åkte hem senare p¨å eftermiddagen. Jag och Gina tog oss över det förbluffande fjället för att äta våfflor i Rauksjö. Både på vägen dit och på vägen hem så stannade jag flera gånger och fotade, Gina suckar lite tungt då jag stannar men är så glad att hon inte bara körde ifrån mig!
Ja ni ser ju, det är bara vitt vitt vitt. Det finns inget annat än fjälltoppar, snö och blå himmel. Så himla vackert! Första gången vi åkte till Rauksjö för att äta våfflor med våra kompisar Johan och Jakob så snöade det och man såg INGENTING. Det vara bara vitt och jag var tvungen att stanna flera gånger för att hitta tillbaka till leden.
Vill tillbaka nu!

Skulle väldigt gärna vilka åka dit på sommaren, är säkert lika slående vackert då!

2 thoughts on “Mitt silverland

Kommentera

