_MG_6815
_MG_6819 _MG_6829
_MG_6835
_MG_6836
Lite bilder från då jag sov hos morfar. Vi klev upp riktigt tidigt och gick ut på sjön för att fiska.

Idag skulle ha varit en sånhär jobbig dag. Jag skulle ha börjat åtta och sen haft hål från 9.45 till 14.05. Det är ett långt och jobbigt hål. Men jag tog saken i egna händer och klev precis upp ur sängen. Tar gymmet mitt på dagen och går direkt till tyskan som börjar fem över två, på sätt har jag ju missat hela det jobbiga hålet!
Nu ska jag äta en apelsin och spendera resten av morgonen med att spela sims, det kan inte bli bättre än så.

Kommentera

