Drömmar

Äntligen fredag eller vad säger ni? Sitter och äter frukost och ska väl snart göra mig redo för en kort skoldag och ett gympass.
Idag ska jag kolla om jag får låna hem en kamera+ makroobjektiv från skolan. Spännande! Vill ha lite nya vyer. Plus att det alltid är bra att kunna en nikonkamera även fast jag kör canon. Men det som lockar mig mest är såklart makroobjektivet. Fick prova det innan påsk och gudis det är magiskt! Man kommer så himla nära och jag kan inte vänta tills jag får går lös med det nere i växthusen!

Huvudet denna morgon drömmer sig bort till New York, Nya Zeeland, Tyskland och Alska. Det drömmer sig bort till en tid då pengar inte är ett problem och jag jobbar med det jag vill.

Kommentera

