Spjutegården och 11 års kalas

DSC_7032
DSC_7046
DSC_7048
Några bilder från då jag, mamma, pappa och Måns var och åt på Spjutegården i fredags.

Som ni märker lever jag, mamma, hugo, måns, pappa och mormor med. Körningen gick väl bra, körde inte på någon, körde inte av vägen och dödade inte alla som åkte med mig. Det var läskigt och kommer alltid förbli läskigt. Det känns som att vara i en skräckfilm typ. Hatar att köra bil, det är så himla tråkigt! Vill inte lära mig så därför tar jag inte åt mig av det jag borde lära mig. Vill ha privatchaufför så att jag slipper. Eller varför kan man inte bara ta cykeln!?

Kommentera

