Godmorgon! Måndag igen och idag ska jag ned till Sundvsalls Sjukhus för att kolla lite med min huvudvärk. Så jag ”slipper” den/de första lektion/erna. I eftermiddag blir det ett gympass, har längtat efter gymmet sen jag var där i fredags.

Igår satt jag och höll på med en jämförelse mellan mitt objektiv och det jag lånade. Satt och klistrade och skrev i InDesign och nu vet jag inte hur jag får det att visas som en bild här. Tänkte nämligen visa den för er! Får fråga nån av mina media lärare!
Ikväll ska jag använda objektivet för sista gången, för det är gången. Kommer säkerligen att låna hem det igen!

DSC_6900
DSC_6947
DSC_7005
Tre bilder som inte har nån större mening här i livet.

Kommentera

