Tänk Anette Norberg, andas Anette Norberg, va Anette Norberg

Vet ni vad jag hade glömt? Att det var curling träning idag. Så direkt efter mitt jobbiga gympass gick jag upp till Curlinghallen för att spela curling i en och en halv timme. PÅ torsdag ska jag och mina humanister vara med i skolan Curlingtunering. Det gick bra men oj så trött jag är nu. Ska fixa ordning lite här uppe i lägenheten, städa, tvätta, diska och ”möbler om” lite innan jag tänkte total dö i min säng anda tills i morgon bitti.

Imorgon börjar jag halv elva med engelska. Ska cykla till skolan för första gången i år, kommer spara väldigt mycket tid på morgonen! Efter engelskan är det lunch och sen hinner jag ha foto ett litet tag innan vi ska bege oss på teater! Undra om jag hinner med tyskan? Sen ska jag i alla fall gymma, igen.

Kommentera

