Ung utan pung

Hej på er! Haft en bra tisdag? Jag har haft det, fast inte just nu för jag mår ganska illa och har väldigt ont i huvudet.
Idag började jag halv elva med en enegelsklektion utan lärare, satt mest och pratade om allt och inget men fick lite gjort.
Sen åt jag lunch med mina hummisar och efter det gick vi på teater. Den var riktigt bra, riktigt kul! Gruppen som framförde den heter Ung utan pung och hjälp så bra dem var. Kommer dock aldrig glömma nakenchocken i slutet..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är inte trött och vet att det är väldigt svårt att somna när jag mår illa så kan inte gå och lägga mig. Tycker jag faktiskt att det är rätt skönt att gå och lägga sig med huvudvärk, kan vara för att jag gör det varje natt men får lättare att somna om det gör ont.
Borde läsa religionen tills i morgon men är inte så himla sugen på det..
Svårt liv.

4 thoughts on “Ung utan pung

Kommentera

