Kontraster

Idag har jag haft en helt okej söndag!
Igår hade jag och Gina ”Sims-lan”. Vid halv fem i morse åkte hon hem och jag gick och la mig. Kände att jag sovit klart vid tolv och fortsatte att ha en slappslappardag genom att gå in och titta på The Avengers. Har sett den innan, men i världens sämsta kvalitet, den var mycket bättre i HD! Vid halv fyra bestämde jag mig för att kiva upp ur soffan och röra på mig. Slängde på min kamera väskan och gick ut på vad som var tänkt en fotopromenad. Jag tog upp kameran en gång! 12 kilometer senare och jag var hemma igen. Mat och nu har jag faktiskt plockat i hop i mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. puh.
Känner mig fortfarande slö så det ska nog inte bli några problem att somna i kväll!

_MG_6886
Den ända gången jag tog upp kameran…

Kommentera

