Vissa dagar, andra inte

God afton kära läsare. Trots min dåliga bloggning tycks ni titta in, vilket gör mig väldigt glad såklart!
Idag har det inte varit en så bra dag, jag har varit sjukt okoncentrerad och förstod mindre än vanligt. Kanske inte passade så bra eftersom att vi började med en svenskaanalys och allt bara krånglade ihop sig och jag fattade inget. På matten blev jag bara trött.
Men efter skolan fick jag mig mitt efterlängtade gympass och det kändes lite bättre. Nu har jag suttit här sedan åtta och gjort en väldigt fin Powerpoint till min tyskaredovisning som jag ska ha i morgon. Känner att uttalet inte sitter och just nu finns det inget annat alternativ än att läsa direkt från pappret. Ska öva några gånger till… Firar att jag i alla fall skrivit klart den genom att äta en halv mango.

Skärmklippbadem
Såhär ser det ut! Är väldigt nöjd med Powerpointen okej!?

Kommentera

