Den gula

DSC_6927
DSC_6966
DSC_6973

Godmorgon!
Fredag, ljuva fredag. Tänkte i morse när jag vaknade och var dödligt trött att i morgon får jag sova hur länge jag vill! Men sen så slog det mig att jag jobbar på lördagar… Rättade mig och bestämde mig för att sova på söndag.
Idag står svenska och matte på schemat. På svenskan skriver vi en analys som jag inte fattar något alls av och på matten så kom jag, igår, äntligen i kapp! Sen tror jag att jag, Matilda och Erica måste stanna kvar efter skolan och klippa en film.
Sen vet ni vad som väntar, eeeeett gympass. Det är armarna som ska slaktas men frågan är ju om jag kommer ha lika hemsk träningsvärk som jag fick av passet med Gina på spegeln förra fredagen.. hm.

Kommentera

