Det är väl dags igen

Tyst det varit här, men det känns också väldigt skönt att inte behöva känna press. Jag bloggar när jag känner för det.
Igår jobbade jag och på kvällen var det bara jag, pappa och mamma så vi åt gomiddag, som vi alla hjälptes åt med.
Idag vaknade jag vid tio och klev nyss upp ur sängen, såg tre avsnitt av Pretty Little Liars och nu ska jag ge mig ut och cykla. Dagens carvings är nämligen gymmet och att träna men eftersom att jag låg kvar i sängen så länge känner jag att jag inte hinner ta mig ned till gymmet, så det får bli cykeln i stället.

_MG_6892
_MG_6895
_MG_6898
_MG_6901
_MG_6902
Ska för en gång skull bjuda på helt färska bilder! Alla är tagna i går så grattis till mig!

Nu kom mamma och sa att jag var tvungen att lasta ris, vi har klippt/sågat ned hela vår trädvägg närmast E4:an. S.U.C.K

Kommentera

