Pink monday

God eftermiddag! Måndag och allt jag längtar efter är mat. Ska gå ner och hjälpa mamma med den nu och göra en melonsallad. Det mina vänner är gott.
Imorgon är det valborg och den ska ”firas” (firar man valborg?) med familjen, min mosterns familj och Emma.

Gymmade, som vanligt, idag och tror detta var jobbigaste passet sedan påsk. Mina prestationshöjande är slut och det kändes idag. Tror också att det var lite psykiskt, väntade mig att det skulle vara jobbigare idag och så blev det.

DSC_0079 DSC_0080
DSC_0081 DSC_0082

Kommentera

