Motvind

Gud vilken lång dag! Åkte hemifrån vid åtta och kom hem precis till sju. Det är en jäkligt lång dag. Nationellaprovet gick bättre än förväntat vilket var skönt. Sen hade vi nog den längsta lunchrasten någonsin innan vi hade idrott. Hatar idrott. Efter det tyska, matte och till sist gym.
Körde ben i dag och var så himla slut när jag gick därifrån att jag inte visste om jag skulle orka cykla hem. Det gjorde det ju inte bättre av att det var motvind precis hela vägen hem och när jag väl kom hem så fanns det ingen mat och innan jag fått i mig nån mat hade jag hunnit bli på jättedåligt humör.

Nu är jag så himla trött och det värker så benen att jag tänker dra ned gardinerna och lägga mig sängen framför några avsnitt Pretty Little Liars.

Kommentera

