Från Fitnessguru

_MG_6946 _MG_6950
_MG_6947
_MG_6955

Titta vad jag fick idag! Gina smsade mig i morse och sa att vårt paket från Fitnessguru kommit och oj så glad jag blev!
Vad ni ser på bilden kommer inte bara hjälpa mig utan också göra träningen mycket roligare och min lilla viktkamp lättare. Ser så mycket fram emot att gå på gymmet på måndag!

Det ni ser på bilden är:

  • Min gigantiska nya Shaker med två extra fack för pulver/tabletter.
  • Mina nya Workout log där jag kan skriva ned övningar, tid på crosstrainern, om jag drack/åt något innan eller efter, hur det gick etc.
  • Mitt OnePower som är prestationshöjande, ni kan läsa mer om det här.
  • Mina OneHeat som är fettförbrännande och ökar en massa andra saker och är himla bra, ni kan läsa mer här.
Kommentera

