Borde, kan, vill, kommer

Saker jag borde göra idag:

  • Packa
  • Handla
  • Fixa lösa pengar
  • Lugna ned mig
  • Måla naglarna

Saker jag är kapabel till att göra idag:

  • Ligga i min säng
  • Fortsätta ha ett nervöst One Direction- sammanbrott

Saker jag vill göra idag:

  • Ligga i min säng och titta på Pretty Little Liars

Saker jag kommer göra idag:

  • Packa
  • Måla naglarna
  • Se Sista avsnittet av Säsong ett av Teen Wolf
  • Inte lugna ner mig
  • Somna till ett avsnitt Pretty Little Liars
Kommentera

