Ett riktigt inlägg

Bloggen har i tre dagar präglats av mobilbilder bloggade från mobilen. Skärpning Ylva! När jag kom hem i torsdags så orkade jag inte blogga och igår efter Idol så la jag mig bara i sängen  återfick värmen och halvsov resten av dagen. Jag var så himla trött, hade jätteont i halsen och frös. Det låter inte som bra tecken..
Idag jobbar jag egentligen men eftersom att jag fortfarande har svinont i halsen så ligger jag i stället i sängen. Vill inte bli sjuk, vill inte vill inte.

Har så mycket jag borde göra men ingen ork till. Jag borde skriva ett inlägg om hur konserten var. Jag har så många känslor när det kommer till den. Jag borde också summera stockholmsresan i ord, redigera bilderna från den och blogga dem.
Har faktiskt tänkt att börja redigera bilderna nu och samtidgt måla naglarna i mitt nya Neon-nagellack. Och där kom en till sak! Jag borde fotografera det jag köpt och blogga dem! Sen borde jag ju skriva ett inlägg om min nya diet med..
Jag har fullt upp.

Kommentera

