En tidig morgon

_MG_7126
_MG_7128
_MG_7132
_MG_7137
_MG_7142
_MG_7152
_MG_7155

Såhär såg min morgon ut. Av nån anledning vaknade jag vid fem och var pigg, brukar kunna somna om ändå (och vara svintrött då det är dags att vakna på riktigt) men icke idag. Så jag klev upp och tog tillfället i akt! Slängde på mig kläder som jag kunde smutsa ner, slängde kameran över axeln, tog stativet i handen och gick ut! Det var dimmig och mystiskt. Hann inte gå mer än 50 meter från huset innan jag legat på marken och blivit blöt om knäna. Var ute i fyrtio minuter innan jag gick hem, drack te, redigerade bilderna, såg ett avsnitt av Game of Thrones och gjorde mig i ordning för skolan. Så vad jag ska göra nu vet jag inte, för jag har ju gjort allt jag möjligen kunde göra idag!

Kändes som om det var evigheter sedan jag var i skolan. Alla ville höra om One Direction konserten och det bästa sättet att beskriva den är att skrika rakt ut och lägg sig ned på golvet i protest mot livet. Men jag sa om och om igen hur bra det var och hur fin Niall var/är.
Avslutade måndagen på bästa sätt, med ett svettigt och jävligt gympass!

Kommentera

