_MG_7113 _MG_7117 _MG_7121 _MG_7125

Denna blomma kom ner och höll mig sällskap när jag jobbade idag. Egentligen jobbar jag bara fem timmar men idag jobbade jag 6.5 timmar. Det har varit varmt och mycket folk! Himla kul. Är alltid så otaggad på att jobba när jag kliver upp men så fort jag sätter i gång så känns det bättre!

Igår var jag ju på bio och såg The Great Gatsby. Trodde inte att jag skulle gilla filmen, för det är inte min smak direkt, men jag gillade den! Det märks att jag går en media utbildning eftersom att jag inte längre bara kollar på innehållet utan också på hur filmen är gjord. TGG var riktigt bra gjord måste jag säga, gillade effekterna (som blev förstärkta då det var 3D). Jag ogillar Leonardo Dicaprio i vanliga fall, men efter att ha sett TGG så växte han i mina ögon. Ja, jag tipsar alla om att se den!
Blev väldigt sugen på att vara ekonomiskt oberoende och bo själv i ett stort och magnifikt hus.

Ikväll är det ju Eurovision Song Contest. Jag ska hem till Emma vid halv sex och äta hos henne och sen titta på esc där! Skrattar lite åt att folk i flera dagar har förberett sig genom att kolla på delfinalerna och jag har bara hört Sveriges bigrag..

Nu ska jag spela sims tills det är dags att bege sig till Emma. Gjorde en familj, inspirerad av The Great Gatsby, igår och idag ska det byggad maffigt hus!

8 thoughts on “

Kommentera

