Söndagsrutiner

Söndag, min ända lediga dag i veckan. Spenderar den alltid på bästa sätt, genom att sova länge och inte gör något jag inte vill. Fast idag var jag tvungen att plocka i hop alla mina kläder, så det ser ut som om jag städat. Kommer också behöva börja titta på min religionsuppsats, just nu undrar jag vad den egentligen ska handla om.
Håller på att ladda in bilderna från i torsdags, då jag fotade Prisma Gospel på Mormor Himla. Det betyder att jag redan kan pricka av tre av mina ”måste göras” idag.

Men, visst ska jag kunna hålla min söndagsrutiner och få tid med en massa saker jag tycker är roligt med! Okej, överdrift. Jag kommer inte göra en massa saker, utan bara det allra nödvändigaste- Som att måla naglarna, redigera bilder, spela sims och skriva långa blogginlägg. Yes, you heard me. Idag är den en vecka sedan jag började med min lite för mainstreema diet. Så tänkte, efter att jag mätt mig, skriva ett liten sammanfattande inlägg om hur det fungerar och hur jag tycker att det funkar!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på mina favoriter från igår! Rysslands What If, Islands Ég á líf och Armeniens Lonely Planet. Har ni några favoriter?

Kommentera

