Att göra medans man är sjuk

_MG_7362
_MG_7365

Två exempel på vad man kan göra när man är sjuk.
Igår pluggade jag för en gångs skull, tänkte att det är väl lika bra när man sitter göralös och är sjuk. vi ska skriva en uppsats på religionen och då samla olika saker från de fem världsreligionerna, det som vi tycker skulle bidra till en bättre värld, och sätta i hop det till en godhetsvariant. Så satt och läste igenom kapitälerna om Judendom, kristendom, islam, hinduism, buddhism och antecknade det jag tyckte kunde bidra till den bättre världen! Det var mer plugg än jag gjorde sedan i julas.

Måla naglarna kan man ju ocjskå göra. Nu är mina naglar halvkorta och det finns inte så mycket att leka med men man tager vad man haver!

Och som ni ser har designen ändrats lite! Sånt kan man också göra när man är sjuk. Vet ännu inte hur jag vill ha det så detta är, förhoppningsvis, bara tillfälligt.

Kommentera

