17 år och 365 dagar

_MG_7396
_MG_7398
_MG_7402
_MG_7406
_MG_7410
_MG_7418
_MG_7421
_MG_7425
20130525-104556.jpg 20130525-104607.jpg 20130525-104624.jpg

När jag och Sofia hade varit klart på stan så behövde hon följa med in och låna toaletten. Jag anade inget utansa att det självklart gick bra. När jag kommer upp för trappan och öppnar dörren så hör jag musik och sen hoppar det fram fyra fina vänner med tutor och serpentiner. Sofia skulle alltså inte på dejt, hon skulle bara hålla mig borta så att resten kunde fixa i ordning lägenheten! Det skålades i alkoholfri jordgubschampagne, grillades korv och åts glass med frukt, kex, maränger och chokladsås. Jag fick ett jättefint halsband som jag visar sen, för jag får inte av mig det själv pga långa naglar.
Är så himla tacksam för dessa fina vänner, som har lagt ned en massa tid på att planera och iordningställa detta. Jag var helt clueless och hade aldrig kunnat gissa att detta skulle hända!

Festen tog ut sin rätt och idag är jag så himla tung i huvudet, täppt i näsan, tröttare än tröttast och halsen är full med slem. Men det är värt det, så värt det.

Love you guys!

4 thoughts on “17 år och 365 dagar

Kommentera

