Och hon har lämnat boet

_MG_7431
_MG_7434
_MG_7435 _MG_7446
_MG_7436
_MG_7440
_MG_7443

Några bilder jag tog när jag var hos Gina i lördags. Så himla mysig lägenhet och jag blir ju inte mer sugen av att flytta hemifrån själv när hon har gjort det. Fast hennes lägenhet lär bli mitt andra hem (:

Dag sju med sjukdom och idag känns det lite bättre. Har förflyttat mig från sängen till sittande ställning vid skrivbordet. I morse gjorde amerikanska pannkakor och plockade i hop i köket, sen tog energin slut. Det rinner fortfarande ur mina ögon och ögonlocken är uppsvällda så ser väldigt rolig ut, haha. Hoppas hoppas hoppas jag är blir bättre snart så jag får komma tillbaka till skolan!

Kommentera

