Vårkalaset och monsterbrännan

Jag är så trött!!! Jag hade aldrig kunnat ana hur mycket jobb det är bakom vårkalaset!
Det är alltså media tvåorna som hjälper till med det teckniska, intervjuer och sånt under denna tillställning och i år var det ju vår tur. Vi samlades där halv nio och sen dess har vi varit igång!
Jag har varit kameraman/kvinna tillsammans med Amanda och Johanna och det var så himla roligt! Gu va proffsig man såg ut när man hade kameran på axeln, headset med mick och allt, två dosor runt midjan med en massa sladdar. Det var verkligen jätteroligt! Alla var så himla duktiga! Måste faktiskt säga att det är lite tråkigt att vi inte får vara med nästa år..

Att gå runt hela dagen, med solen i ryggen eller på vänsteraxeln lämnar sina spår, i mitt fall (och många av mina klasskamraters) röda, fina områden. Har ju nu kanske den fulaste brännan på ryggen, bröstet och i ansiktet. Men jag blir brun i alla fall!

Nu ska jag fortsätta plugga till et prov i morgon och sen förhoppningsvis åka i väg och fota en grej till vår engelskauppgift!

Kommentera

