Min andra halva, 19 år

IMG_1647 IMG_1768
_MG_0558 systemkamera32 027
_MG_0621 _MG_4591 _MG_6997
_MG_0827 _MG_0831

Här har vi henne, The Woman Of The Day! Idag fyller hon 19 år, crayyyy.

Ginis, ibland undrar jag vart jag skulle varit om vi inte träffat dig. Vet heller inte om det skulle vara någon annan som skulle vara i ditt ställe? Skulle jag vara bästa vän med någon annan, räknat någon annan som min syster, en del av min familj? Skulle jag ha någon annan att kalla min andra halva? Skulle jag sitta bredvid någon annan medans den solar? Skulle jag ens ha några vänner? Den största frågan är ju ifall du skulle ha några vänner?
Hoppas du får världens bästa dag! Älskar dig dummer

Kommentera

