BITCHEZ be like

Nu kan jag stryka en sak på lista att göra innan sommarlovet. Idag var det äntligen dags att ”publicera! får enngelskatidnign, BITCHEZ. Vi är så stolta över den, jag är så stolt. BITCHEZ är SAMED11s livsverk och den är så himla fin!
20130603-162010.jpg 20130603-162016.jpg20130603-162200.jpg

Men nog talat om det lyckomomentet! Ett annat lyckomoment är att jag har varit och gymmat idag, i linne dessutom! Det var otroligt skönt och jag var så himla peppad innan att på uppvärmningen körde jag 15 minuter crosstrainer med 15 som motstånd, brukar i vanliga fall köra 10 och det är stor skillnad!
Det blir gym i morgon, på onsdag och på fredag också, för nu jäklar!

Men nu ska jag gräva ned mig en hög full med plugg. Mattenationella i morgon, inte för att jag tänkte plugga på det men mental förberedning, Svenska omprov på onsdag, Religions uppsats som ska vara klar på torsdag. Heja Ylva heja!

Kommentera

