Det är inte varje dag..

_MG_7811
_MG_7812
_MG_7813
_MG_7815
_MG_7817
_MG_7818 _MG_7814

Man får presenter när man vaknar och det ramlar in fler under dagen. Det händer i alla fall av födelsedagsanledning en gång om året! Den dagen var igår för mig och ska jag säga det själv så fick jag otroligt bra presenter i år!
Det ni kan se på bilderna är det jag fick, och man kan ju se ett litet tema. Det ända jag önskat mig var saker till lägenheten, sådant om behövs när man flyttar hemifrån och så. Men jag fick ju lite annat fint också som ni ser. Tyghjärtat på bild två har Måns faktiskt sytt åt mig! Naws. Det finns väl inte mycket mer att säga om presenterna än att de var himla fin, behövliga och precis vad jag önskade mig!

Det finns tre presenter som inte finns med på bilderna. Det är de otroligt fina örhängena i vitt guld jag fick av min farfar och hans fru, ”körlektionen” jag fick av mamma och pappa som innebär att jag kommer få åka till en grusgrop och köra folkracebil och det bästa av allt, den tre dagar långa resan till Berlin min mamma och jag kommer göra i början av Augusti. AAAAAAAHHHHH!!
När jag fick det stora lila kuvertet av mamma och pappa på sängen i går morse så vågade jag inte öppna det. Jag hade ingen aning om vad det kunde innehålla eftersom att jag bara önskat mig saker till lägenheten. Så när jag öppnade det la jag innehåller nedåt så att jag inte skulle se vad det var men när tågbiljetterna ramlade ur så började jag gråta. Jag visste inte vart de gick men jag började gråta ändå. Sen när jag såg att de gick till Arlanda och att vi därifrån skulle flyga till Berlin så grät jag ännu mer. JAG SKA TILL TYSKLAND! Jag ska få prata tyska men riktiga tyskar och himmel och pannkaka jag ska till Tyskland.

One thought on “Det är inte varje dag..

Kommentera

