Det efterlängtade sommarlovet

Nu sitter jag här och har sommarlov. Det har varit en bra dag och den lät bli bättre.
Sov hos mormor för att inte behöva kliva upp så tidigt. Hade avslutning på Öbackahallen i typ 15 min sen åkte vi ned till skolan för en halvtimmes fika med klassen, hejdåkramar och sen åkte jag hem. Låg i min säng ett tag och smälte att det faktiskt var sommarlov och sen tog jag mig ned på gymmet och provade mitt nya upplägg. PW ned till gymmet, gym en timme och sen PW tillbaka hem. Funkade utmärkt om jag får säga det själv. Körde armar och några magövningar då jag inte gjorde de igår. Skönt, är så peppad på att träna järnet nu i sommar!

Har jag precis redigerat klart bilderna från då jag var och tittade på Kiörningsskolans bal igår. Det regnade och var allmänt mörkt men några bilder fick jag väl. De var så himla fina!
Ska blogga dem senare, typ i morgon.
Nu ska jag slänga på mig lite smink och torka håret för att sen åka och äta mat med mina fina hummisar.

Grattis till lillebror Hugo och fina vännen Elin som gått ut nian idag.

Kommentera

