Från igår

_MG_8171
_MG_8172 _MG_8173
_MG_8174

Så här såg det bland annat ut igår. Först lite fika med klassen och sen senare på kvällen mys med mina älskade humanister!

Idag har jag jobbat. Nu är jag ledig ända tills den 24 och gud ska njuta varje sekund. Ska väl börja ledigheten med att äta fin middag med familjen ikväll, ska kanske fundera på vad jag ska ha på mig…
Har träningsvärk i magen, höfterna och rumpan idag. Magen kan jag förstå eftersom att jag körde det på gymmet igår men jag körde inge ben?? Tog ett tag innan jag förstod att det måste vara PW till och från gymmet, känns ju bra!

Kommentera

