Ask me to stay

_MG_8188

Denna bild ska väl presentera vad gjorde ungefär en timme av min dag, låg på gräsmattan, läste, solade och lyssnade på musik. Sommarlov när det är som bäst. Hann självklart sova till klockan va tio och därefter ligga i sängen tills jag faktiskt klev upp. Ja, gymma har jag också gjort! När jag var färdig satt jag utanför på en parkbänk och såg ut över vattnet och hade ett sånthär riktigt carpe diem – moment, som jag hade för ungefär en vecka sedan också faktiskt!

Kommentera

