Träningspass och moneyflow

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Sov till halv tio och sen gick jag direkt ut till gräsmattan där jag låg tills klockan var tolv. Tror jag fått lite färg i alla fall. Sen fixade jag och mamma pass till Berlinresan och efter det körde jag ett pass på gymmet.
Nu är jag hemma och har just planerat klart mitt moneyflow. Pengar är verkligen viktigt för mig och jag vill helt hålla koll på vart jag har dem, hur mycket jag har, hur mycket jag ska få och vad jag ska lägga dem medans jag sparar dem. Sparar alla pengar som inte används. Så igår när jag inte kunde somna så planerade varje öre jag kommer få in av jobbet i sommar och vart jag ska lägga dem och när de ska användas. idag kom jag dock på att jag helt glömt bort Ullaredsresan och blev tvungen att planera om, med det löser sig nog!

Nu är jag sysslolös och funderar på varför jag satte ”simsregeln” denna sommar. Den lyder: Inget Sims innan klockan 20.00. Smärtsamt. Är väldigt sugen. Kanske ska måla naglarna?

Kommentera

