Efter träning

_MG_8338
_MG_8339

När jag vaknade i morse kände jag på en gång att detta inte var en bra dag. Började med att se att klockan var tio och jag som tänkt att gå upp lite tidigare. Av nån anledning har jag svårt att sova. Känner mig trött vid tolv och går då och lägger mig men så fort jag lägger mig i sängen så försvinner tröttheten och jag får ligga klarvaken i två till tre timmar och försöka somna innan jag faktiskt gör det. Det är verkligen störande. Det blir en ond cirkel eftersom att jag sover så lite så kan jag inte kliva upp tidigare utan stänger av väckarklockan omedvetet när den ringer. Suck.

Nu har jag i alla fall varit och tränat. Och som varje gång så blir livet alltid lite bättre efter ett träningspass. Det var ben som gällde idag och fick bland annat ett nytt personbästa i benpress: 127 kg. Gick fram och tillbaka iförd hood och gud så svettigt det blev.
När jag kom hem gjorde jag smoothin som ni ser på bilderna ovan och satte mig ute på bron och läste ett kapitel ur min bok, den är så himla bra!

Kommentera

