16 utkast

Nu har jag gjort rätt för mig, redigerat en massa bilder och gjort i ordning hela 13 utkast (jag hade redan tre, därav sexton)! Känns riktigt bra, nu behöver jag inte oroa mig över attdet inte ska finnas material att blogga nu när jag börjar jobba!

Hade ni trevligt i går, midsommar och allt? Det hade i alla fall jag! Först traktoråkning till badstranden, dans runt midsommarstången, fika och prat. Sedan hem packa om bilen och åka i väg till Viksjö för att äta middag hos en familjevän. Det bjöds på riktigt god mat, skratt, prat, lekar, smutsiga barnfötter, sång och lek runt ”lägereld” och jag tog en jäkla massa bilder. De kommer jag självklart att blogga senare!

Idag då? Bortsett från att jag fixat inläggen har jag haft grus i ögonen hela morgonen. Är väldigt väldigt trött. Åt proteinpannkakor med grädde (kontraster) till frukost och nu ska jag titta vidare på en serie jag börjat följa. Nashville, för er som undrade. Drama drama drama!

Kommentera

