Arbetsarlunch

20130708-163151.jpg 20130708-163225.jpg

20130708-163220.jpg 20130708-163144.jpg

20130708-163116.jpg 20130708-163107.jpg
Förra veckan så fotograferade jag min lunch de dagar jag jobbade, tänkte det kunde va kul och se ifall det varierade något.

Idag började pappas Sommarfynd nere på jobbet. Det är så mycket att hålla koll på! Vilka har 30% rabbat, vilka har 50% rannat och hur många perenner har den köpt och fick jag med allt? Är helt trött i skallen.
Är trött i kroppen också men det är för att jag var hos min älskling i 50 minuter, gymmet det vill säga. Som vanligt på måndagar så var det rygg och axlar som gällde och det blev ett bra pass.

Nu är jag lite halvsur. Hittade nämligen världens bästa erbjudande på en av mina målkameror (en av kamerorna jag vill äga). Huset skulle kosta endast 9500 kronor och erbjudandet gällde endast till söndag. Sprang upp och kollade mina bankkonton för att se ifall det inte fanns en chans att jag kunde köpa det. Och tyvärr nej, det gjorde det inte och det blev jag ledsen för. Tyvärr så hinner jag inte få pengar innan erbjudandet går ut och jag får fortsätta med planen jag hade, att vänta och spara pengar till en ny kamera till nästa år.

Kommentera

