Från ledighet till tråkighet

_MG_9072
_MG_9079
_MG_9082
_MG_9085
_MG_9095
_MG_9103
_MG_9106
Bilderna ovan är resultatet av gårdagens lilla fotorunda.

Gud vad jag hade tråkigt igår. Jag hade inget att göra, jag ville inte göra något men ändå så var det så jobbigt att inte göra något. Tillslut så satte jag mig motvilligt på cykeln och cyklade en bit och sen gick jag resten av vägen för att komma till nån stig som leder till en grillplats. Där gick jag omkring med min kamera och det slutade med att jag fotade självporträtt. Då har jag tråkigt, om jag fotar självporträtt. De blev väl okej bortsett från att jag var med i bild.
Sen blev jag på skitdåligt humör och surade resten av kvällen.

Vet inte hur humöret är idag. Vaknade för et timme sedan och nu ska jag bara byta om och gå ned till gymmet. Sen ska jag handla lunch och middag men har mammas coopkort så vem vet hur mycket jag får med mig hem.
Gymmet var det ja.

Kommentera

