_MG_8704

Igår kom då Hugo hem efter tre veckor på lungön. Vi åt god mat och avslutade kvällen med Snow White and Huntsman hela familjen nere i soffan. Mer mys blir det inte. Kände mig för övrigt stark då eftersom att det dukades fram chips, godis och dricka och där satt jag med både godisförbud och klockan hade passerat åtta. Då drack mig light cola. Men jag kände inget sug efter det som stod på vardagsrumsbordet, utan var så nöjd med det jag hade.

Idag har jag jobbat och fick en trevlig överrasking när pappa sa att jag kunde vara ledig i morgon! Härligt! Sen är det bara en vecka jobb kvar innan jag tar ledigt en hel vecka med resten av familjen!

Kommentera

