SVAR PÅ KOMMENTAR

kommentar

Ja, jag använder mig fortfarande av periodisk fasta! Nej, jag har inga speciella dagar då jag äter vad jag vill eller skippar fastan. Vid speciella tillfällen kan det vara så att jag äter efter klockan åtta eller innan klockan tolv. Det kanske är nån kväll då jag verkligen är jättesugen på något så visst då äter jag det. Eller om jag nån förmiddag håller på att dö av hunger och äter lunch tidigare!
Jag tror heller inte på att säga nej till allt gott, allt man gillar. Det gäller bara att äta det med sunt förnuft! Så vill jag ha nått så äter jag det!
Och jag måste säga att jag fått lite resultat! Jag kanske inte har gått ner tiotals kilo på mina 2,5 månader med dieten men några kilo har jag tappat men jag bygger rätt mycket muskler också så förväntar mig inte att gå ner så mycket. Har däremot minskat rätt bra runt midjan och låren. Fettmassa har alltså försvunnit och några av de muskler som faktiskt börjar finnas syns lite bättre!
Hoppas du fick ut något vettigt av detta! Dieten funkar för mig men alla är olika, det är värt att prova. Kram!

Kommentera

